...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

marți, 16 februarie 2010

....completare la craciun vienez...

dupa ce am citit si cele 2 comentarii si am vorbit cu Ane, ne-am mai amintit ca :
  • am stat in Budapesta la intoarcerea spre tara, la un hotel bun , central, facut din multa sticla, UAU !, la noi nu aveam asa ceva atunci ! ...la care puteam sa numaram  4 stele aurii mari , pe frontispiciu si unde la micul dejun stateau ospatarii unguri la usa ca niste bodyguarzi, sa nu ia romanii mancare  in traista cand vor vizita Buda sau Pesta :), desi era bufet suedez si puteai teoretic sa mananci cat poti... dar nu ! ei iti numarau dumicatii, facandu-te sa te simti un adevarat turist...
  • am fost tot atunci la .... BURGERKING !, unde am mancat... ceva ca un burger, si ne-a placut... muult . Macar acum peste 12 ani avem si noi, aici ! repede nu ? ... asa a ajuns capitalismul la noi si eu care ziceam ca suntem la 15 ani sub Ungaria, am gresit deci, mea culpa!...deci sunt doar 12... cel putin din prisma acestui fastfood.
  • am vazut cu o "ghidusa" ce era de vazut in Buda si in Pesta, am calatorit cu troleibuzele lor, am vazut parlamentul lor, dar am si vizitat doua magazine universale,  ca la unguri erau deschise , astia cred ca erau mai capitalisti decat austriecii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu