...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

vineri, 26 februarie 2010

...la frizerie 2...

...azi am fost iarasi sa ma tund..., aceeasi frizerie, aceleasi personaje, pe care ti le-am descris data trecuta. Bun si ce ?! o sa zici, pai stai, sa-ti spui !
Ma asez si un nene ma preia bucuros, fiindca am intrat cand era randul lui la tuns. Triumfator isi priveste colegii care incearca sa vorbeasca despre altceva si se fac ca ploua, ca si cand nu le-ar pasa de spaga mea !
Incepe meticulos sa imi aseze cearceaful ala mare si alb in jurul gatului si ceva specific la acest frizer, mi-l prinde cu un ac cu gamalie ca sa nu cada, infigidu-l undeva in lateralul gatului, cu o dexteritate ce ma sperie !
In timpul asta nenea ala care in povestirea trecuta dormea tinandu-si capul in maini, incepe sa vorbeasca si sa le spuna colegilor ca o sa-l sune pe mobil pe fiu-su ca sa vada daca s-a trezit.(era 9:45 dimineata).
Acum o sa iti descriu un dialog, pe care eu l-am auzit ca pe un monolog, deoarece nu auzeam ce spune baiatul frizerului, fiecare poate deduce :
Alo, te-ai trezit ba, ca imi faceam griji !
AAAA, te-ai trezit acum, da, ca imi faceam griji ca te-ai trezit dimineata pe la 6 si iti cauti de lucru !
Eu m-am trezit pe la 5 si ma gandeam la tine ba ca nu ai de lucru !
Ti-ai cautat ceva, aaaa, si nu ai gasit ?!
Auzi ba ! azi plec la mine la tara si o sa vorbesc cu aia acolo,.....e unu acolo care are o fabrica de mezeluri si poate vrea sa te angajeze !
Iti da 10 milioane si o masa !, daca nu, ... mai stiu pe unu care are o fabrica de mobila, daca vrei pot sa vorbesc si acolo.
Aaaaa, pai cum adica ce trebuie sa faci ? sa impachetezi salam ,sunca, ce fac aia acolo, eu stiu ?!poate pui, snitele, mere, pere...
Sau la mobila, dar aia acolo sunt mai pregatiti, iti trebuie vreo scoala ceva.....
Aaaaa, nu vrei... de ce ? ca e departe!?...., aha, dar ce credeai ca astia au fabrica de mobila pe calea Victoriei !?
Ba , da nu ma faci de ras !, adica eu vorbesc acolo cu directoru' si tu sa nu te mai duci pe urma ! Nu ma faci de ras auzi !
Bine ma, daca nu vrei, nu vrei..., dar mai du-te si tu si mai cauta-ti de lucru pe undeva !, uite o colega-mi spune ca sa deschis un mall nou pe la Big Berceni, stii  unde e Berceni-ul ?!, aaaa stii, atunci du-te pe la aia ca au nevoie de oameni !
Ce ? n-ai timp !, aha ca ma ingrijorasem ca ai prea mult timp si muncesti de te rupi !
Azi plec la tara la mine,....ce ? vrei bani ?!, bine ma iti dau!, vino pe la pranz si iti dau !
Cum !? n-ai timp !, esti ocupat !?.... pai vrei sa ne intalnim in statia de autobuz de langa tine?...., nu ai inteles ca plec la tara direct de la servici ?!... Bine ma daca ai timp sa vii vino daca nu...nu.
Hai pa.
si apoi incepe frizerul sa monologheze plinbandu-se prin frizerie, primind din cand in cand cate o parere de la colegii de suferinta.
Na ca s-a trezit baiatu', la ora 9:45, auzi tu, la ora asta el dormea! Acu' platesc si mobilu degeaba !
Auzi tu ca e prea departe !... si aia ii dadeau 10 milioane ! si o masa ! (a repetat asta de vreo 5 ori !)
N-am ma ce sa fac cu asta ! are 8 clase, si nu vrea sa munceasca, si mai si fumeaza ! auzi tu, au zis astia ca unu' care fumeaza da pe tigari 30-35 de milioane pe an !,eu i-am zis sa le lase dar el nu si nu !

De cand era mic asta era asa, eu il duceam la scoala, il bagam de mana in clasa  si pana ajungeam eu la poarta el era demult iesit din scoala, inaintea mea !
Auzi tu, i-a vandut si cerceii lu' prietena lui !
Ce- a facut?! , il intreba nenea care ma tundea pe mine, facand ochii mari  .
Cand era mai mic, zice frizeru, avea o prietena si i-a luat cerceii si lantu' si le-a dus la amanet, apoi m-am trezit cu aia la usa sa ii dau banii!, pai care bani !?, pai aia dupa cercei !, pai ce ti i-am vandut IO ?!!, pai il bat daca-l prind !, asta e bate-l !
Si apoi mandru zice : Au fost si ei la mare, 2 zile cu banii aia !au dormit pe plaje !, s-au dus boi si s-au intors vaci !(nu stiu ce o fi vrut sa zica cu asta !)
Apoi zice: ii dadeau aia 10 milioane si o masa si el nu vrea !
Apoi o colega sa-l incurajeze ii zice ca baiatu e bun dar locurile de munca "is blocate acu'!"
Las ca o sa-si gaseasca el !, dar mi-a si zis ca dupa ce mor eu si maica-sa o sa fie un om bogat, zice frizeru cu o oarecare amaraciune in glas, ii raman multe si dupa bunica-sa !
Frizerul meu care tocmai imi terminase frectia, il incurajaza si ii spune:
Atunci vezi ba, sa nu dea fitu' acatiste la biserica, ca sa te duci mai repede ! HA HA !
Frizeru' iese afara in fata frizeriei sa ia o gura de aer, cred ca nu mai poate !
Eu imi primesc portia degel, dau banii si plec, cu un gand repetitiv  : auzi ba,  ii dadeau aia 10 milioane si o masa si ala mic n-a vrut !.............................

Un comentariu: