...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

marți, 20 aprilie 2010

..ieri m-a oprit politia...

... cand sa ajungem in sat, dupa amiaza,venind spre casa de la gradinita si scoala, cu copii in masina, vad in retrovizoare o masina de politie cu girofarurile aprinse gonind in spatele meu , dar eu fac stanga in sat,de pe DN7(unul din cele mai bune drumuri din Romania, pe bune !), spre localitatea din minunata zona metropolitana(nu pe bune !) cand ei dupa mine, cu girofarurile aprinse si cu farurile de asemenea , ma mir ca nu aveau si pistoalele pe geam !, pe la jumatatea drumului din sat spre casa ma ajung si ma caraie sa opresc...
Trag pe dreapta stiind ca la padure, am mers un pic prea repede..., dar orisicat, vad in retrovizoare ca nu au radar, deci ori joaca la cacealma, ori e foame mare...
Vine agentu' si se prezinta si zice ca vrea "actili", i le dau si ma intreaba de ROVIGNETA, pe care io arat cu degetu' cum este ea micuta lipita pe parbriz, agentu' se uita la ea si suparat imi da actele inapoi, parca reprosandu-mi in gand ca a facut o cursa de cascadorii rasului si a consumat benzina contribuabililor degeaba !
Deci morala e ca : este foame mare si criza asta a ajuns chiar si la anumite organe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu