...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

marți, 10 august 2010

Pe 21 se marita soacra-mea...

din nou..., cu acelasi mire ! ... si ca urmare am fost la biserica unde s-au casatorit acum 50 de ani, undeva in Chirigiu, sau mai cunoscut in Rahova, ca sa fiu mai clar mamaie si cu tataie implinesc 50 de ani de la fericita ocazie si le arde de sarbatorit...astia nu au auzit de criza economica mondiala ! :)
So, ca sa nu uit de ce scriu chestia asta, Ane a vorbit cu Tata Popa, care face "bui bui" , urmand sa ne intalnim la locul cu pricina pentru a stabili la fata locului detaliile...si ne-am intalnit, am vorbit , ne-am inteles asupra orei, datei si slujbei de rigoare , el s-a asigurat ca mirii sunt viabili si transportabili si daca pot asculta slujba...iar apoi  bineanteles am ajuns la subiectul cotizatiilor ce se impun, iar ca urmare a faptului ca i-am fost simpatici am achitat si un avans sa zicem cam de aproximativ  ...1 leu..., pe care i-am dat in mana spunandu-i ca nu vreau chitanta... atunci Tata Popa s-a schimbat la fata, la inceput  s-a bucurat dar dupa 3-4 secunde de euforie s-a gandit revenind apoi asupra deciziei  initiale si tulburat mi-a inmanat hartia colorata, iar niste ganduri se vedea ca il macinau, cred ..., apoi mi-a indicat cu mana dreapta o cutie de langa altar cu o cruce pe ea spunandu-mi,  sa-i pun banutii in  CUTIA MILEI, ca "e mai bine asa !" ...probabil ca a auzit si el de camera ascunsa si de mita si de ANAF sau mai stiu eu ce ... de parca cutia milei nu ar fi fost "operata" tot de el dar "e mai bine asa !" poate asa o fi ... caci in ziua de azi nu stii in cine sa mai ai incredere  si "necunoscute sunt caile domnului..." chiar si in biserica probabil si "peretii au urechi si ferestrele ochi", iar eu ochi albastrii, iar el experienta de viata....
Ca sa concluzionez m-am gandit sa brevetez o inventie si anume "CUTIA MILEI la Purtator ORIGINAL" sau cum sa iei mici atentii  fara probleme cu legea astfel propun cutia milei cu utilizare multipla pentru:  garda financiara, primarii, consilieri, doctori, profesori si pentru toti care sunt afectati de masurile guvernului actual si eventual viitor si care au nevoie de venituri suplimentare si neimpozitabile .... oferite de buna voie si nesiliti de nimeni... :)
...si ca sa inchei , dupa cum zicea si tataie Constantin Constantin veteran de razboi :
Asta e si asta nu-i,  fiecare-n treaba lui !
Ciao !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu