...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

miercuri, 13 ianuarie 2010

...la frizerie in Ianuarie

..am intrat am salutat si... toata lumea ma cunoaste (toti stiu ca dau spaga mare la final) si din 5 s-a ridicat o doamna grasuta, adica chiar grasa, banuiesc ca era randul ei, probabil au ei vreo schema , am pus hainele tacticos in cuier si m-am asezat pe scaunul de vinilin galben-portocaliu , vopsit la radacina cu 3 straturi de vopsea alb-murdar in ulei ,vechi de cand eram eu la liceu cel putin de atunci frecventez frizeria Igiena de 4 stele!!! din acea zona ultracentrala a Bucuresti-ului.
Unul lucra adica tundea un domn, unul isi facea freza in oglinda de parca nu a vazut niciodata un cap asa frumos cu un fir rebel pe frunte, una citea presa de scandal unul dormea in pozitia sezind, tinindu-si capul in palme sa nu se rostogoleasca pe podeaua de marmura antichizata, pardon antica...., atmosfera de 4 stele nu !?
In sfarsit frizerita care m-a preluat si a pus ochelarii pe nas si ce ochelari, ce dioptrii, iti inchipui cand a inceput sa tunda, dar cand a luat briciul cu lama noua  si umbla pe langa urechi, pe la gat,la perciuni, dar daca scriu inseamna ca am scapat...
Dupa cum obisnuiesc sa ma rasfat am cerut si un spalat si un masaj, dar aici e aici cand ma uit pe chiuveta ce sampon crezi ca avea doamna grasa ,ceva cu o tanti care sare in sus de bucurie , nu stiu de ce ?, dar pe ambalajul cu dispenser, jos stii ce scria ...., bineinteles ca nu stii dar iti spun eu "lady intimate soap" !!!!!, WHAT ???
In sfarsit, ce o fi o fi , ma aplec cu capul in chiuveta si ascult sa imi dau seama daca apasa pe dispenser sau nu, si..... NU , se aude un capacel deschizandu-se , slava Domnului! simt un miros de lamaita, oare de unde or mai gasi asa ceva, probabil dar nu probabil sigur au sampoane speciale de 4 stele ,imi zic eu plin de speranta, gandindu-ma oare ce va folosi la masajul capului..., si cred ca realizezi ca a folosit ceva bun doar e o unitate de lux , singura chestie a fost ca dupa masaj mi-a inghetat capul, parca a folosit gheata sau hidrogen lichid, si eu nu am caciula si suntem in Ianuarie si masina e la vreo 4 strazi, marele noroc a fost ca avea foeonul bun, si ca mi-am dat singur cu gel, asta da frizerita zic si ii dau spaga obisnuita pe care o dau de obicei (repet mare), la faza cu spaga s-a trezit si nenea care motaia pe scaun sa vada care e treaba daca ma lua el , ce a pierdut,(s-a intristat acum ), asta e , poate data viitoare "mosule".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu