...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

luni, 11 ianuarie 2010

oameni si...lichele

...astazi am reintalnit un om deosebit care-mi aminteste de adolescenta, de perioada facultatii, de profesorii cu care am facut meditatii si care m-au marcat, oameni deosebiti, care si-au pus amprenta asupra caracterului si a intelectului meu si nu numai al meu....dar am intalnit si o lichea , o si anume specie de homosapiens de sex feminin, cu 2 maini 2 picioare care si vorbeste , da vorbeste, desi imi aduce mai degraba aminte de animale necuvantatore cu o postura asemanatoare cu a noastra , doar cu un pic mai mult par...sau poate nu vorbeste,  poate grohaie, se contrazice ,injura (in engleza ca e mai" fancy") , incerca sa-si impuna punctul de vedere cu orice pret ...ok, s-o lasam asa , nu o sa descriu de ce am categorisit-o asa (prietenii stiu de ce), dar partea misto a fost ca dupa ce am avut o discutie de afaceri intr-o maniera catastrofala cu licheaua, am putut sa discut cu un domn sau mai bine zis cu un OM , stiti vorba aceea "Sa fi domn e o  intamplare, sa fi om e lucru mare !", pe teme diverse dar in cu totul alt registru si nivel cultural, amandoi fac business si castiga bani dar unul mi-a lasat un gust amar iar celalalt...

Un comentariu:

  1. ... intr-adevar asemenea intamplari, in legatura cu "licheaua" ne trimite, pe buna dreptate, la sintagma ce nu trebuie sa fie uitata din piesa de teatru a vietii "Atentie la vorbele tale, pentru ca, Dusmanul e crud si viclean, Te cumpara si te vinde in cinci minute." In rest, toata stima si respectul pentru oamenii de caracter, oameni ce-si pun amprenta in societate in mod benefic pentru sine si pentru altii.

    RăspundețiȘtergere