...toata lumea minte ??!....

Cand esti inteligent si cand esti intelept?
Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!...

luni, 18 ianuarie 2010

..nu toate mustele fac lapte...


...spunea socra-miu referindu-se la loteria pe care o reprezinta alegerea unei neveste sau sotii sau consoarte sau concubine sau cum vrei tu sa-i spui, valabil pentru ambele sexe, riscurile de a da gres fiind fantastice pentru viitorul cuplului, asa ca "ochii tigla !" atunci cand incerci sa alegi ceva , mai bine testeaza, asta daca este posibil o perioada, mai lunga sau foarte lunga si cand zic testeaza ma refer la toate dar toate fronturile posibile si numai  atunci in cunostinta de cauza fa alegerea ! ....sau mai ai o varianta , asculta aici :
Azi am facut curat la padocul cainelui; Deci ... pentru cunoscatori sau detinatori de catelusi , se stie ca nu este nici o placere..., mirosurile sunt stiintifico fantastice, atmosfera "placuta"... , depinde desemenea de temperatura exterioara si de alti factori ; ...ca sa reiau povestea , din greseala si din prea mult zel n-am fost foarte atent pentru ca  dadeam  zapada peste gard (nu am inca vecini acolo) si am calcat intr-unul dintre xxAT-urile de acolo (tin sa precizez ca am un ciobanesc belgian ...adica un caine de talie mare....adica mananca mult...adicaaaaaa face un mareeee RAHAT)!..., m-am oprit din munca si am contemplat , zic : foarte tare frate ! , sunt norocos, ca sa zic asa , deja vad bani, afaceri, blocuri parca si un iaht , tras la mal .Apoi, gandesc eu, ... o idee mi se infiripa in  partea dreapta a creierului (am simtit eu crede-ma !) dintr-o zvacnire a neuronului, pe zona din dreapta jos , sub ureche : - Ba, da cine dracu a zis ca daca , calci in xxAT esti norocos ?!... adica astia care scot fosele si umbla cu vidanja ar trebui sa fie milionari bag seama , NU ?!! Sau instalatorii care desfunda fel si fel de canale si tevi cred ca au multe milioane de euro NU !?
...si ca sa termin cu ce am inceput probabil ca intr-o zi din astea in care mergi pe o strada oarecare si gasesti  un xxAT si  calci in el (bineinteles din greseala) , zici "asta e ziua mea norocoasa!" deci , trebuie sa iei o decizie imediata si de o importanta cruciala : ori te duci seara in club si-ti cauti o posibila viitoare pereche... asta daca vrei sa aplici  chestia cu norocelul ,  ori tragi la  loto sau incerci vreo afacere noua si daca nu-ti iese zici ca tot romanul resemnat : "asta e !" si  poate alta data cauti sau nimeresti  unu ' mai proaspat sau mai mare sau ...te gandesti ca  poate o fi de vina pisica aia care ti-a taiat calea...., vorba cantecului  : "cine are noroc , are!
cine n-are , n-are !..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu